Monday, February 18, 2008

.:. NEGARA KEBAJIKAN TAWARAN KAMI .:.


Kemaman ,13/2/08,Tepat Jam : 12.30 Thghari -satu SMS saraf masuk berbunyi :Anak Bulan telah kelihatan ...Parlimen Bubar hari ini.Bagi memastikan kesahihan berita tersebut ana terus membuat panggilan untuk bertykan terus sahabat terdekat.... SAH..SAH parlimen betul -betul dibubarkan.. ........Cerita pendek.

Dalam kehangatan menghadapi PRU-12, yang akan berlaku dalam masa terdekat ini,seperti mana mengumuman badan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang mana ditetapkan penamaan calon pada 23 feb dan tarikh membuang undi padi 8 mac 2008.

18/2/08,Kijal-Walaupun tarikh dan masa berkempen manifesto yang akan menjadi gelanggan mana-mana parti masih lagi tidak dibenarkan,tetapi deman dan kehangatan suasana pilihraya ke-12 sudah mula terasa bahang sejak dari awal lagi terutama negeri-negeri pantai timur Terengganu,Kelantan & Pahang.
Bagai satu petanda & gelombang perubahan daripada rakyat yang mahu kembali dan membawa perubahan setelah hampir satu penggal pemerintahan BN di negeri terengganu yang nampaknya lebih banyak mengamalkan konsep pembaziran mega.



No comments: