Saturday, August 14, 2010

'' MEREKALAH SAHABAT ANDA ''






MEREKALAH SAHABAT ANDA.


Hargai dan peliharalah selalu persahabatan anda dengan mereka. Persahabatan itu anugerah, persahabatan itu persaudaraan sesama insan, persahabatan itu terjalin apabila terjadinya pertemuan, persahabatan itu adalah persaudaraan yang akrab atas dasar-dasar ketulusan, keikhlasan, kejujuran dan arti persahabatan yang tulus suci berpaksikan keimanan dan persahabatan itu adalah amanah seorang sahabat di dalam menjalinkan persahabatan. ....ini adalah yang saya kira boleh saya kongsikan dan sama2 kita dapat pegang atas persabahatan yang terbina dan terjalin ,ianya tidak berlaku secara automatis,tetapi melalui proses yang panjang bermula dengan kita kenal nama,bekerja bersama ,bertukar2 pendapat dan berkongsi suka duka bersama.............



Alhamdulillah, sepanjang saya berada dalam kelompok rakan2 sekerja, saya dipermudahkanNya dalam proses persahabatan .mengenal,berkongsi suka duka walaupun kadang2 batasan@ jarak usia saya dengan mereka agak ketara, mungkin atas nilai memberi @ menerima persahabatan kami terjalin kukuh.Persahabatan yang kami rintih yang bermula dari tempat kerja atas dasar
'' Team work and work as a Team '', akhir ianya kami bawa keluar sehingga berbalik kepada antara ahli keluarga masing2 dengan skop yang luas.

No comments: