Tuesday, February 8, 2011

Jemputan Ke Majlis Walimah

Assalamualaikum wrt.


Asas penulisan kali ini.


"Dan di antara tanda-tanda kekuasaan Allah ialah, Allah menciptakan isteri-isteri bagi kamu dari jenis kamu sendiri, agar kamu dapat hidup tenang bersama mereka. Kemudian Allah menciptakan kasih-sayang di antara kamu (antara suami-isteri)"

[Surah Ar-Ruum: 21]


Alhamdulillah & salam khabar buat semua shbt/biah Serasi/IES/SMKLG/SMIP/UMP/UTM space,Pertama kita syukur ke hadrat Allah swt kerna masih lagi diberikan kesempatan & kekuatan untuk meneruskan kehidupan sehingga ke saat ini...Dengan kesempatan drNya juga saya dpt membuat sedikit penulisan pd kali nie sebagai entry pd kali ini.Didoakan semuanya TERUS MAJU dalam kerjaya/tugasan harian plus terus menambah kebaikan diri dan menyebar-luaskan kebaikan pada yang lain.

Warga Serasi/IES/SMKLG/SMIP/UMP/UTM space,

Dengan Lafaz mulia bismillah,saya dengan rendah diri dan penuh keinsafan menjemput semua ke majlis kesyukuran perkahwinan saya & pasangan, yang bakal berlangsung pada 16 Marc 2011 ( Rabu ) disebelah perempuan,dan 19 March 2011 (Sabtu) sebelah lelaki.

semoga dengan kehadiran semua akan memeriahkan lagi majlis ini.Dan doakan semoga ikatan yg bakal dibina ini berkekalan hingga ke syurga dan mendapat keberkatan dariNya.

Kepada rakan2 yang inginkan kad jemputan,blhlah meninggalkan alamat diruang komentar@ chatbox ataupun emailkan ke ries_05@yahoo.com


Ikhlas drpd

Mohamad Ri & Siti Nasrah (Pasangan)















No comments: